piątek, 26 grudnia 2014

#4 Q&A

                                                                     Hejj ;*

Sorki że nic nie dodawałam ale nie miałam tematu :)
Dzisiaj robię post z Q&A.
W kom proszę zadawajcie mi pytania a ja za kilka dni w nowym poście na nie odpowiem :)

Proszę o rozsądne pytania. Dziękuje <3 Wesołych Świąt! (Wiem, wiem za późno ale jest), oraz Szczęśliwego Nowego Roku :*

                     
Bardzo proszę o te pytania
                                                       Pozdrawiam! Buziaczki <3

4 komentarze:

  1. Jakie masz marzenia?
    Ulubiony kolor?
    Oglądasz jakiś youtuberów?
    Kto jest twoim idolem?
    Masz rodzeństwo?
    CZY LUBISZ PARÓWKI?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ulubiony przedmiot w szkole
    2. Ulubiony film
    3. Co najbardziej lubisz ubierać?
    4. Wymarzone miejsce na wakacje?
    5. Najfajniejszy prezent z tegorocznych Świąt? :)

    Buziaki
    xo xo xo ox ox ox




    OdpowiedzUsuń
  3. *ulubiona potrawa?.
    *masz jakieś zwierzę?.
    *jakiej muzyki słuchasz ?.
    *wymarzony prezent?.

    Z pozdrowieniami Weronika ;****.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiona piosenka ?
    Malujesz się ?
    Co jest twoim hobby
    Jakie zwierzęta lubisz i jakie masz :3?
    Ulubiona aktorka / aktor
    Ulubiony symbol / emotikonka
    Lubisz mnie ? :C
    Zuzu pozdrawia <3

    OdpowiedzUsuń